เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
001    6484
003     ULIBM
008    170919s||||||||th 000 0 tha d
020 ^a ^a9780861715671
082 14 ^a371.102 ^bS385 2009
100 0  ^aSchoeberlein, Deborah R.
245 ^a ^a1111^ba guide for anyone who teaches anything /
246 0  ^aMindful teaching and teaching mindfulness
300    ^axviii, 205 p. :^c23 cm.
500 ^a Includes index.
505    ^aTeach as you learn -- Mindfulness in the morning -- On to school -- How you see it -- Kindness and connections -- Beads on a string -- Body awareness -- Mindful words -- Full circle -- Appendix 1 : Summary encapsulation -- Appendix 2 : Formal instructions and references to informal activities.
520 ^a ^aMindfulness is going mainstream, and author Deborah Schoeberlein pioneers its practical application in K-12 education. By showing teachers how to tune into what^'s happening, inside and around them, she offers educators fresh, straightforward approaches to training attention and generating caring in the classroom. Mindful Teaching and Teaching Mindfulness emphasizes how the teacher^'s personal familiarity with mindfulness seeds the ground for an education infused with attention, awareness, kindness, empathy, compassion, and gratitude.
650 7  ^aPsychologie.
650 0  ^aReflective teaching.
650 7  ^aReflexion (Philosophie)
650 6  ^aEnseignement
700 0  ^aอารี สัณหฉวี ผู้มอบให้
700  ^ aSheth, Suki.
999     ^aThanyaporn Prempree
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
371.102 S385 2009  
  Barcode: ASIA-B019849
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Social Sciences
On Shelf
  ขอยืม
   [แสดง 1/1 รายการ]

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [Psychologie.]
    หัวเรื่อง [Reflective teaching.]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Mindful teaching..
Bib 6484

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.