|
|
แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม |
|
Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code |
E-books : เกี่ยวกับ Collections |
001 6476 |
003 ULIBM |
008 170919s||||||||th 000 0 tha d |
020 ^a9781452242972 |
082 14 ^a371.26 ^bE121A |
100 0 ^aEarl, Lorna M. |
245 ^a ^a1111^busing classroom assessment to maximize student learning / |
250 ^aSecond edition. |
300 ^axi, 144 pages :^billustrations ; ^c26 cm |
504 ^aIncludes bibliographical references and index. |
650 ^aEducational tests and measurements. |
650 ^aLearning. |
999 ^aThanyaporn Prempree |
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน :: |
|
สถานะ | |||||||||
1. | หนังสือ | 371.26 E121A Barcode: ASIA-B019001 | ►Social Sciences | On Shelf ขอยืม | |||||
[แสดง 1/1 รายการ] |
BibComment |
คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้ |
|