เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
001    3735
003     ULIBM
008    170407s2010||||usa 000 0 eng d
020    ^a9780071664868
082 14 ^a658.8^bV485M
100 0  ^aVerdino, Greg.
245 ^a ^a1111^bget big results by thinking and acting small /
246 0  ^aMicro marketing
300    ^a260 pages ;^c24 cm.
504    ^aIncludes bibliographical references and index.
505    ^aThe next big thing is lots and lots of small things: The future of marketing is micro -- Thinking and acting small:Understanding the microMarketing mindset -- From mass communications to masses of communicators: Talking your brand stories in the voice of the consumer -- From media networks to the network effect: Engaging audiences in the age of human-powered distribution -- From interruption to interactions: Building a responsive brand through human-scale connections -- From prime time to real time: Making a real difference by doing business at the speed of now --From reach to relationships: Activating the many by resonating with the right few -- From awareness to attention: Breakthrough approaches for breaking through --From the one big thing to the right small things: Creatingnew business opportunities by marketing to the power of small -- What small things will you do today?: Applying microMarketing approaches in your business right now.
650  0 ^aMarketing.
650  0 ^aTarget marketing.
650  0 ^aInternet marketing.
999     ^aอารียา โสมนรินทร์
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
658.8 V485M ฉ.1 
  Barcode: ASIA-B022509
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Technology
On Shelf
  ขอยืม
   [แสดง 1/1 รายการ]

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [Marketing.]
    หัวเรื่อง [Internet marketing.]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Micromarketing ..
Bib 3735

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.