เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code ปิดหน้าต่าง
001    3155
003     ULIBM
008    161117s2008||||usa 000 0 eng d
020    ^a9780521700269
082 14 ^a510.71^bK573R
100 0  ^aKinard, James T.,
245 ^a ^a1111^bconceptual formation in the mathematics classroom /
300    ^av, 209 p. :^bill. ; ^c24 cm.
504    ^aIncludes bibliographical references (p. 197-203) and index.
505    ^a^aCulture of mathematics -- Goals and objectives of mathematics education -- Vygotsky^'s sociocultural theory and mathematics learning -- Mediated learning and cognitive functions -- Mathematical concept formation and cognitive tools -- RMT application, assessment, and evaluation.
650 0  ^a^aMathematics ^xStudy and teaching.
650 0  ^a^aMathematics ^xPsychological aspects.
700    ^a^aKozulin, Alex.
999     ^aอารียา โสมนรินทร์
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
510.71 K573R C.1 
  Barcode: ASIA-B021466
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Natural Sciences
On Shelf
  ขอยืม
   [แสดง 1/1 รายการ]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Rigorous mathema..
Bib 3155

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.