เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
001    17223
003     ASIA
008    030908s2003 xxu 000 0 eng d
020    ^a0471444391
082 00 ^a658.8343^bH645B^d2003
100 1  ^aHill, Dan
245 ^a ^'tsay /^a1111^bleveraging what consumers can
300    ^aiv, 267 p
505 2  ^aLaying the groundwork for sensory logic -- Fight thebattle: how to make the case for the new marketingparadigm -- Rationality redefined: how cognition andcommunication actually work -- Marketing backed by science: applying scientific insights for marketing success --The new research: understanding how consumers really viewyour products -- Using emotive branding: how to tap itnoconsumers^' deepest emotions -- Powerful brand story design: creating a narrative that will solidify consumerdevotion -- Emotional positioning: how to sell yourproducts based on their emotional resonance -- Usingemotive scripts: tapping into consumers^' emotional memorybanks -- Consumers^' evolutionary needs: appealing toHumans^' innate desires -- Looking forward: how sciencewill continue to benefit marketing
650  0 ^aConsumers^xResearch
999    ^aภานุวัฒน์ โขนงน้อย
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
658.8343 H645B 2003 ฉ.1 
  Barcode: AB025867
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►เทคโนโลยี
On Shelf
  ขอยืม
Note:อภินันทนาการ
   [แสดง 1/1 รายการ]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Body of truth l..
Bib 17223

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.