เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
001    16351
003     ASIA
008    210105s||||||||th 000 0 tha d
020    ^a9781786275097
082 04 ^a371.6 H83
100 1  ^aHudson, Murray,eauthor.
245 ^a ^a1111^ba practical guide forarchitects, designers and school leaders /
300    ^a144 pages :^billustrations (chiefly color), color graphs,color plans, color portraits ;^c23 cm
504    ^aIncludes bibliographical references (pages 136-137) andindex.
505 0  ^aCrucial choices -- The learning journey -- Specialistspaces -- Bringing it together -- Equipping the space --The importance of research.
520    ^aWhat we teach and the way we teach is being hotly debatedwithin countries and between continents. Planning LearningSpaces demonstrates cutting-edge approaches to educationalspace design, from kindergarten to college studies, andexplains how these spaces support education and enhancelearning experiences. With contributions from leadingprofessionals, including Herman Hertzberger and SirKenneth Robinson, Planning Learning Spaces is aninvaluable resource for architects, interior designers,and educators.
650  0 ^aSchool buildings
650  0 ^aPlay environments
650  0 ^aClassroom environment.
650  0 ^aSchool libraries
700 1  ^aWhite, Terry^c(Author at Laurence King Publishing),
710 2  ^aGratnells Ltd.,^esponsor.
999    ^aThanyaporn Prempree
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
371.6 H83 ฉ.1 
  Barcode: AB024973
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Social Sciences
On Shelf
  ขอยืม
Note:งบจัดซื้อ
   [แสดง 1/1 รายการ]

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [School buildings]
    หัวเรื่อง [Play environments]
    หัวเรื่อง [Classroom environment.]
    หัวเรื่อง [School libraries]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Planning learnin..
Bib 16351

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.