เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
001    1166
003     ULIBM
008    151123s2009||||usaa 000 0 eng d
020    ^a9780073525976
082 14 ^a370.117 ^bC87 2009
100 0  ^aCushner, Kenneth.
245 ^a ^a1111^ban integrative approach /
300    ^a^bill. ; ^c26 cm.
505    ^aEducation in a changing society -- Multicultural education : historical and theoretical perspectives -- Culture and the culture-learning process -- Classrooms and schools as cultural crossroads -- Intercultural development : considering the growth of self and others -- Creating classrooms that address race and ethnicity -- The classroom as a global community : nationality and region -- Developing learning communities : language and learning style -- Religious pluralism in secular classrooms -- Developing a collaborative classroom : gender and sexual orientation -- Creating inclusive classrooms : the ability/disability continuum and the health dimension -- Creating developmentally appropriate classrooms : the importance of age and developmental status -- Improving schools for all children : the role of social class and social status in teaching and learning.
650 04 ^aThailand Foundation
650 0  ^aMulticultural education ^zUnited States.
650 0  ^aIndividual differences in children ^zUnited States.
650 0  ^aSex differences in education ^zUnited States.
700 1  ^aMcClelland, Averil.
700 1  ^aSafford, Philip L.
999     ^aอารียา โสมนรินทร์
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
370.117 C87 2009 C.1 
  Barcode: ASIA-B019763
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Social Sciences
On Shelf
  ขอยืม
   [แสดง 1/1 รายการ]

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [Thailand Foundation]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Human diversity ..
Bib 1166

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.