เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Marc Display : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง 
1111 the power of early childhood initiatives : lessons from around the world /
 ISBN  978-095-42-5226-7
 เลขเรียก  303.6083 F931
 ลักษณะทางกายภาพ  141 p. ill. ; 28 cm.
 หมายเหตุ  ^"Healing Communities though Early Childhood Education is a project of the World Forum Foundation in partnership with NIPPA-The Early Years Organisation^"--T.p. verso.
 หมายเหตุ  The impact of conflict on young children, their families, and communities
-- Albania : Ingrid Jones^' story
-- Bosnia and Herzegovina
--Sarajevo : Radmila Rangelov-Jusovic^'s story
-- Chad : Fe& 69;licien Ntakiyimana^'s story
-- Colombia : Marta Arango^'s story
-- Nepal : Kishor Shrestha^'s story
-- Northern Ireland : Siobhan Fitzpatrick^'s and Eleanor Mearns^'s story
-- Palestine : Ali Shaar^'s story
-- United States : Duane Dennis^'s story
-- Key lessons learned -- Ways forward : the International Working Group on Peace Building with Young Children -- International Working Group on Peace Building with Young Children.
 หัวเรื่อง  Children and violence.
 หัวเรื่อง  Children and war.
 ผู้แต่งร่วม  Connolly, Paul, 1966-
 ผู้แต่งร่วม  Hayden, Jacqueline, 1952-
 ผู้แต่งร่วม  Levin, Diane E.
 ผู้แต่งร่วม  Shulman, Lisa Ruth.
 ผู้แต่งนิติบุคคล  World Forum Foundation.
 ผู้แต่งนิติบุคคล  NIPPA - the Early Years Organisation
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
303.6083 F931 C.1 
  Barcode: ASIA-B017530
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Social Sciences
On Shelf
  ขอยืม
Note:ฉบับถ่ายเอกสาร
2. หนังสือ
หนังสือ
303.6083 F931 ฉ.2 
  Barcode: ASIA-B006118
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Social Sciences
On Shelf
  ขอยืม
Note:ฉบับถ่ายเอกสาร
   [แสดง 2/2 รายการ]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: From conflict to..
Bib 742

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.