เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Marc Display : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
ภาพปก
 ผู้แต่ง  Verdino, Greg.
 ชื่อเรื่อง 
1111 get big results by thinking and acting small /
 ชื่อเรื่องที่แตกต่าง  Micro marketing
 ISBN  978-007-16-6486-8
 เลขเรียก  658.8 V485M
 ลักษณะทางกายภาพ  260 pages ; 24 cm.
 หมายเหตุ  The next big thing is lots and lots of small things: The future of marketing is micro
-- Thinking and acting small:Understanding the microMarketing mindset
-- From mass communications to masses of communicators: Talking your brand stories in the voice of the consumer
-- From media networks to the network effect: Engaging audiences in the age of human-powered distribution
-- From interruption to interactions: Building a responsive brand through human-scale connections
-- From prime time to real time: Making a real difference by doing business at the speed of now
--From reach to relationships: Activating the many by resonating with the right few
-- From awareness to attention: Breakthrough approaches for breaking through
--From the one big thing to the right small things: Creatingnew business opportunities by marketing to the power of small
-- What small things will you do today?: Applying microMarketing approaches in your business right now.
 หัวเรื่อง  Marketing.
 หัวเรื่อง  Target marketing.
 หัวเรื่อง  Internet marketing.
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
658.8 V485M ฉ.1 
  Barcode: ASIA-B022509
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►Technology
On Shelf
  ขอยืม
   [แสดง 1/1 รายการ]

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [Marketing.]
    หัวเรื่อง [Internet marketing.]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Micromarketing ..
Bib 3735

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.