เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Marc Display : QR code ปิดหน้าต่าง
E-books : เกี่ยวกับ Collections
ภาพปก
 ผู้แต่ง  Hill, Dan
 ชื่อเรื่อง 
'tsay / 1111 leveraging what consumers can
 ISBN  047-144-439-1
 เลขเรียก  658.8343 H645B 2003
 ลักษณะทางกายภาพ  iv, 267 p
 หมายเหตุ  Partial Contents: Laying the groundwork for sensory logic
-- Fight thebattle: how to make the case for the new marketingparadigm
-- Rationality redefined: how cognition andcommunication actually work
-- Marketing backed by science: applying scientific insights for marketing success
--The new research: understanding how consumers really viewyour products
-- Using emotive branding: how to tap itnoconsumers^' deepest emotions
-- Powerful brand story design: creating a narrative that will solidify consumerdevotion
-- Emotional positioning: how to sell yourproducts based on their emotional resonance
-- Usingemotive scripts: tapping into consumers^' emotional memorybanks
-- Consumers^' evolutionary needs: appealing toHumans^' innate desires
-- Looking forward: how sciencewill continue to benefit marketing
 หัวเรื่อง  Consumers--Research
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
658.8343 H645B 2003 ฉ.1 
  Barcode: AB025867
ห้องสมุดสถาบันอาศรมศิลป์
►เทคโนโลยี
On Shelf
  ขอยืม
Note:อภินันทนาการ
   [แสดง 1/1 รายการ]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Body of truth l..
Bib 17223

 

 
 

 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. All Rights Reserved.